Страница 1 из 1
Про блох
Добавлено: 13 Май 2009, 9:03
Игорь Столяров
Привет всем !
Что-то третий день не доступен блог SV ....
Это проблема только у меня или наши люди в SV тоже отмечали День Победы ?

Re: Про блох
Добавлено: 13 Май 2009, 9:35
ingasoftplus
у всех так
Re: Про блох
Добавлено: 13 Май 2009, 10:43
Игорь Столяров
Ха ! Тогда я все понял. Им просто стало стыдно, за то что они наобещали в последнем посте от 17.03.2009 (C6 9059 на следующей неделе, полностью готовый к продаже C7 GOLD и т.д.) и они его тупо отключили. Нет блога - нет обещаний ! А нет невыполненных обещаний - нет проблем с репутацией фирмы. И все снова хорошо ...

Re: Про блох
Добавлено: 13 Май 2009, 11:16
ingasoftplus
похоже на то... они даже в ньюсгруппах сообщения трут, а тут - свой блог! сам бог велел!
Re: Про блох
Добавлено: 13 Май 2009, 18:54
Smith
Кризис однако. Могёт дело к кончине пациента идет?

))))
Re: Про блох
Добавлено: 17 Май 2009, 2:28
ingasoftplus
Зануда сегодня почему-то плачется про блох велосипедистов. Неужели и до них дошла супер поддержка? Я фигею, они сами кладут с большим пробором на своих юзеров, а тут сами оказались на их месте. Прикольно.
For those wondering why the blog site is down, here is the story;
last week we received an email from godaddy.com (host for softvelocity.net) noting that they had added a number of additional blog engines to our hosting account, one of these was quite interesting to us as its an open source .Net product with a number of interesting features we believed could be quite useful, so we clicked a button that was to initiate its setup and install.
On Monday morning we noted that our existing blog site which runs on Community Server blog engine was down. We put 1 and 1 together and immediately called godaddy.com support and the fun began...
after explaining to tech support, 2 support managers, and an "escalated support engineer" that their automated install script had done an automated uninstall
we were told the only solution was to pay them $150 to restore the site, despite it being their error we immediately agreed to pay their fee. The restore didnt happen in the "few hours" they had promised, we contacted them again, and were told it was a high priority "incident" and would be taken care of very quickly...
the short summary is that they have tried 3 times to restore from backup (we can see the files as they add them back) but they have failed to restore the SQL database where all the blogs and forum posts live, they seem incapable of understanding what needs to be restored.
we finally sent them a page from the Community Server manual that explains the SQL server setup and we hope this weekend they will finally understand and restore the database
needless to say we will be changing hosts
Regards,
Robert Zaunere
SoftVelocity Inc.
Re: Про блох
Добавлено: 17 Май 2009, 15:35
Игорь Столяров
Как далеки они были от простого народа ....
Наверно г-н Robert Zaunere сильно удивился бы, узнав что большинство приложений при переводе, на выстраданный его командой за 4 года, C7 тоже перестают работать. И никакие подписки за $1000 проблем не решают. Тут хоть за $150 пообещали, что-то сделать.
